src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Lista

Namn: Stina
Piercingar: I öronen
Tatueringar: Nej
Längd: 168 centimeter.
Skostorlek:37-38
Hårfärg: Brunt
Fräknar: Nej
Motto: Mer kärlek och ännu mera kärlek så mår vi alla bättre
Kär? Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, jag saknar en uteplats, ett rum till skulle heller inte vara fel.
Tycker du att du är attraktiv? Det funkar
Vilket schampo använder du? Barnängen
Vilken parfym använder du? Donna Karen eller någon annan vad den nu heter, om jag nu använder någon alls...
Vad är du rädd för? Att bli överfallen, inte bra att bo i Örebro...
Gillar du att tvätta? Det funkar
Gillar du berg- och dalbanor? Det är kul, Balder är den bästa jag åkt hittills :-) och då har jag åkt en del...

Senaste…

Filmen du hyrde? Ingen aning men det var nog en komedi
Filmen du köpte? Sex and the City 2
Låten du hörde: Hang with me med Robyn
Låten du laddade ner? Vet inte hur man laddar ner...
Personen du ringde? Robban
Personen som ringde dig? Robban
TV-program du såg? Top Model
Person du tänkte på? Elmer som ligger bredvid mej och som inte vill äta men heller inte är nöjd.

Favorit…
Låt: Vet inte men när jag hör något med Cascada tänker jag alltid på sommaren 2006
Sak att göra: Nu? Titta på One Tree Hill och virka
Sport: Promenader och styrketräning i soffan
Dryck: Vatten
Kläder: Bland folk - tunika och tights, hemma - mysbyxor och linne
Film: "Dazed and Confused"
Bil: Robbans Volvo, han hatar den och jag älskar den
Serie: Just nu One Tree Hill när jag sett allt blir det nog that 70's

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Jag har aldrig slagits men jag har blivit slagen på krogen en gång. En brud som hade lite problem med att hennes pojkvän roade sej med att ringa till mej i tid och otid. Fullt förståligt att hon var förbannad men hon borde slagit sin pojkvän istället för mej. Jag borde också ha slagit honom. Jag sa åt honom att inte ringa mer men det gjorde han ändå. Jävla sätt! Stryk skulle han ha!!
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Ja

Antal…
Gånger du varit kär? 3
Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång och 1 gång blev jag bara förbannad och besviken. Dessa gånger hände rätt så nära varandra så då åkte jag till Malta och läkte mej själv med hjälp av glada människor och alkohol och när jag kom hem så träffade jag Robban :-)
Hjärtan brustet på grund av dig? 1 vad jag vet, eller vad jag har hört, men då var vi inte så gamla så det är knappt det räknas.
Tjejer du kysst? 2
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 3 vad jag kan komma på nu

Senaste…
Boken du läste? Vet inte, men just nu läser jag "Ge ditt barn 100 möjligheter istället för 2". En bok som borde läsas av alla föräldrar och alla som jobbar med barn. Mycket är självklart men iallafall jag behöver få en påminnelse svart på vitt.
Personen du fick e-mail av? Vet inte men det var garanterat reklam.
Personen du fick brev av? Det var av nåt företag som ville lura mej till att låna pengar till skyhög ränta, tror de jag är korkad eller?
Personen du fick sms av? Robban
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Jag vet inte men vi fikade alla förra söndagen när mamma hade kalas och på söndag är det dags igen då det är mors dag.
Saken du köpte? Mjölk, bröd, potatis, potatisgratäng, fläskkarré, 2 bananer och gul lök, kan ha glömt något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0