src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Shoppat...

...igen :-) Böcker denna gång, dvs jag har fyllt på den redan stora högen med olästa böcker.

3 böcker kommer att läsas före de andra, Galen i garn har jag redan bläddrat igenom och fått en hel hög med idéer på saker jag vill göra. Jag tror att Robban kommer bli helt tokig på allt garn...Att det blev så många böcker beror på att det, iallafall då, var 3 för 99.- hos adlibris på utvalda pocketböcker. Det lilla barnet som är med på bild har jag inte köpt.

Var uppe på stan förra veckan och då fick lite saker följa med hem. Det jag hade tänkt att köpa följde dock aldrig med hem, varför blir det jämt så?

Lite garn, Molly från Järbo och lite godisgarn, köpte även cerist godisgarn men det lilla nystanet snodde Elisia för mej. Men jag har dock lurat tillbaka det :-) 3 virknålar köpte jag också men de var på rymmen när bilden togs. De hittades senare i skötväskan och har nu blivit inspärrade i garnlådan i brist på bättre förvaring.

Sommarklänningar till Elisia, 50.-/st på HM, bra pris! och ett par mjukisskor till Elmer, på tok för stora som förhoppningsvis passar i höst, de var så söta att jag inte kunde låta bli dem. Köpte även en tröja till Elmer men det fastnade inte på bild.


Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-31 @ 15:16:21
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
Postat av: Fia

Din länk till husmorsskolan funkar inte. Du har stavat fel.

2011-06-01 @ 21:10:37
URL: http://virkmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0