src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

På bild

Shoppat har jag och nu får ni se det på bild

Skor från Din Sko, Elmers kalsonger från Polarn o. pyret, resten är från HM :-)

Om man ska tro kommentarerna så köper jag tydligen mycket kläder...ändå har jag aldrig något att ha på mej, då kan jag ju inte köpa så mycket? Men imorgon på mammas kalas vet jag vad jag ska ha på mej - den blå klänningen :-) även Elisia säger att hon ska ha en av sina nya klänningar på sej, de har tyvärr inte fastnat på bild då hon skulle ha en på sej på en gång och fläckade ner den lika snabbt som den kom på. Då skulle hon ha på sej den andra...Nu ligger båda två i tvättmaskinen, den ena tvättas för andra gången, av någon anledninge vägrar hon ta på sej kläder med minsta lilla fläck och det beror inte på mej om nu någon tror det. Vad det beror på vet jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0