src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Måndag

Denna dag har "bjudit" oss på tvättning, tvättats har det gjort i stora lass!! 11 maskiner om jag räknat rätt och dess finns mer i tvättkorgen. Att inte det blev tvättat beror på att det var så lite i respektive färg så det blev inte ens i närheten av en halv maskin. Så nu hänger det tvätt överallt...och trots att jag vikt massor och lagt in det vikta så finns det en hel del kvar. Och vad än värre är, så är tvättningen så jäkla otacksamt! Det spelar ingen roll hur tom jag gör tvättkorgen lik förbannat så fylls den på ändå! Hela tiden! Min ena syster sa för ett tag sedan (fast jag tror inte det var hon som kom på det utan nån på ansiktsboken) "Att städa när man har barn är som att skotta snö när det snöar", precis så känner jag med tvätten, och städningen också. Snöskottning är inget jag lider av då jag bor i lägenhet.

Nu till något helt annat.

En som jag jobbade med för länge sedan på det underbara lagret Axfood sa att det första barnet tar man miljoner kort på och det andra barnet har tur om han/hon överhuvudtaget blir fotad. Lite så är det här. Självklart har jag tagit kort på Elmer, men inte i närheten av vad jag gjorde på Elisia! Det ska jag skärpa mej på nu när jag är färdig med kursen, kanske det beror på kursen att jag inte har tagit på mycket bilder på honom?

På kalaset i lördags tog iallafall systers man Erik kort på mina barn. Tyvärr så sammarbetar inte denna dator med mej så ni får inte se dem idag. Men min tanke är att det ska till en ny design här på bloggen, jag kan ju inte påstå att det är så mycket gjort med den hittills, och då ska de bilderna med.

Idag lämnade jag även in den sista tentan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0