src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Lekparkshäng

Mitt liv som föräldraledig består till största del av att spendera tid tillsammans med mina underbara barn! Lekparkshäng i ur och skur och minimalt med tider att passa. I love it!

"Blom"plockning i fint väder.

Cykling i mindre fint väder. Just när bilden togs så regnade det inte, men det gjorde det sen. Tro inte att Elisia ville inte för det...Bättre upp är hon tycker det är skitkul att cykla och börjar vilja cykla promenader.

Nä nu ska jag njuta lite mer att min föräldraledighet och av min kära sambo som även han snart påbörjar sin föräldraledighet. Vi ska titta på Solsidan :-)

Var uppe på stan i veckan och bilder på vad som då fick följa med hem kommer vid ett annat tillfälle. Men av det som kom hem finns saker som börjar på k och slutar på läder och börjar på g och slutar på arn. Nu var jag bra rolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0