src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Sjukhus

Funderar på att skriva sjukhus eller liknande på ytterdörren. Sjuk verkar någon alltid vara. Jag har varit sjuk typ hela veckan och under helgen blev det värre med feber, snor och en massa annat. Nu är det Elisias tur, magsjuka. Den började redan i lördags med en kräkning på kvällen men då hon var pigg och glad hela gårdagen och hade god aptit så utgick vi från att det var en snabbis som kom och gick. Men så imorse så började hon klaga direkt på magont så fort hon vaknade och efter ca 1½ timme kom frukosten i retur. Som tur var bara lite till en början så jag ställde henne i duschen och där tömde hon ut resten :-(

Nu verkar hon vara lite piggare och har sagt att hon är hungrig på pasta, så förhoppningsvis fick hon ur sej alla elaka bacillier. Badkaret är iaf nystädat.

Själv har jag fortfarande feber, tandvärk och snorkråkor stora som örnar :-( och huvudvärk till och från. Ska till barnmorskan i eftermiddag och då är det tänkt att vi ska prata om inför förlossningen. Just nu känns det som det största projektet ever att bara gå dit...

Robban verkar vara den som klarat sej bäst från sjukstugan denna gång, lite förkyld under veckan men igår såg jag honom inte snyta sej en enda gång och det måste ju vara en friskhetstecken.


Kommentarer
Postat av: Bina

Krya på er!

2011-03-14 @ 10:51:25
URL: http://mammabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0