src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Onsdag

Dåligt med uppdatering i dag. Det beror dels på att jag sov bort hela förmiddagen och på eftermiddagen har det grejats med en trasig diskmaskin (jag blev tvingad till att handdiska...stenåldersfasoner), lagats mat och så har syster Madde varit här med sin lilla A. Nu är ju visserligen hon helt självgående och ger mej snarare avlastning än är en belastning.

Hon har suttit och pyslat med min E och hade det inte varit för att A inte ville sov efter sitt schema så hade hon pysslat ännu mera. Men att A är här sysselsätter E så för mej är det ingen skillnad på om han är vaken eller inte.

Lite kusinmys i sängen. Lite kul är att det är jag som köpt alla barnkläder som syns på bilden :-) Kläderna är från Polarn o Pyret, HM, Lindex och Babyproffsen.

Sen har jag hela dagen till och från lidit av svettningar, huvudvärk och skitont i hela näsan. Så ont att jag var tvungen att fråga Robban om han slagit mej när jag sov. Han hade inte gjort det, och jag tror honom då jag är rätt så säker på att jag skulle ha vaknat om så varit fallet. Men ont gör det och när jag snyter mej flyger det ut kråkor stora som örnar. Skulle vilja ta något starkare än alvedon men det har jag hört att gravida inte ska göra :-(


Kommentarer
Postat av: Madde

Vilka söta barn vi har och gissa vad jag göt nu, jo jag ammar för femtielfte gången idag.

2011-03-09 @ 19:45:38
URL: http://pilutta28.blogspot.com
Postat av: Fia

Har också stora "kråkor" lit blodiga ibland.

2011-03-10 @ 19:42:23
URL: http://virkmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0