src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

En del är mindre smarta

Ibland blir jag lite trött på han den där jag bor med. För ett tag sedan lånade han ut MITT mobila bredband, till en person jag inte ens tycker om. Det var bara över en helg blev jag lovad. Vi har fortfarande inte fått tillbaka det... Plus att hans, i detta fall, mindre smarta fru har "lyckats" låsa bredbandet så jag får ta mej till en 3-butik för att återigen hämta ut en PUK-kod. Det är inte första gången någon Robban känner lyckas låsa bredbandet och att ha koll på ett papper med en PUK-kod är inte Robbans starka sida.

Så nu hoppas jag verkligen inte att förlossningen drar igång för då blir det typ omöjligt att roa sej på förlossningen (jag är helt övertygad om att det kommer ta skitlång tid den här gången också) och blir jag inlåst på BB vet jag inte vad jag gör utan bredband. Rymmer skulle jag gissa på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0