src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Dagens outfit

Bjuder er på en dagens outfit, det var ett tag sedan. Främsta anledningarna till det har varit stressiga dagar, då framförallt morgonen. Sen har E inte alls velat vara med på kort, men idag lurade jag henne genom att ta kort på henne när hon hoppade i sängen.

2011-03-08

Allt från Villervalla.

Just nu är den lilla damen arg på mej för att jag sitter vid datorn i 5 minuter. Först gick hon iväg och gjorde ett skrik alá Lotta på Bråkmakargatan och nu håller hon på och gastar om att jag ska leta på nappen åt henne, att jag ska göra det trots att jag inte vill. Att hon själv kan leta på den finns inte i hennes värld. Skitarg är hon nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0