src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Dagens krya-på-sej

Dagen kommer att bestå av krya-på-sej. Idag har jag:

Tandvärk - jag har borstat noga och skölje med Corsodyl, ikväll ska jag även peta med en specialtandpetare mellan tänderna.

Feber - jag ska göra mitt bästa för att vila, alvedon är även bra.

Snorig - jag snyter mej så mycket jag kan och ska göra mitt bästa för att undvika nässpray, hur det nu ska gå, ska iallafall försöka pumpa näsan full med sån dära värdelös koksaltlösning innan jag snyter mej så snoret ska följa med ut lite lättare. Men det blir nog en del nässpray också.

Huvudvärk - misstänker att den hör ihop lite mer tandvärken, snoret och febern. Alvedon.

Jag jobbar på att bli frisk. Har även balkongdörren öppen lite grann så att vi får in frisk luft och förhoppningsvis flyger bacillerna ut!! (och smittar ner andra, hahahaha).


Kommentarer
Postat av: Ylva

Tycker synd om dig. Hoppas att du blir bra snart.

2011-03-12 @ 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0