src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Borttappad kamera

Just nu är jag fruktansvärt frustrerad!!!!

Anledning: Jag hittar inte kameran. Pust väck, spårlöst borta!!

Både jag och Robban har gått runt och letat och letat men kameran är fortfarande lika borta :-(

Skitirriterande då jag har MASSOR av bilder i den! Bilder från Robban fest, på en utspökade bilen, magbilder, bilder på E och en massa andra bilder. Vill ha dom bilderna nu!! Men främst vill jag ha en fungerande kamera!! Nu är jag ju helt livrädd för att Bertil ska få för sej att komma ut innan jag har hittat den. Muppen jag bor med förstår inte alls min frustration - Vaddå?? det finns ju kamera på mobilen. Och ja, visst gör det det, men med den kvalitén tycker inte jag det är värt att kalla det för kamera.

Måste ha en kamera nu!!! Och då helst min som jag kan.

Sist jag är helt säker på att jag såg den var på Robbans fest, mitt på ett bord. Men jag är helt övertygad om att jag hade med den hem för typ dagen efter var jag på gång att lägga upp bilderna här och jag har då för mej att jag hade kameran. Men helt säker är jag inte.

Ahhh!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0