src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Barnmorskebesök

Besök hos barnmorskan idag och för första gången var Robban med, eller andra gången om jag ska vara helt ärlig, men första gången då Bertil varit så stor att det går att lyssna på hjärtljuden. Så nu har han hört det. Vid tidigare besök har han alltid jobbat eller så har någon kompis dragit i honom och att säga: Kan jag komma en halvtimme senare? fungerar tyvärr inte för honom...

Positivt med besöket var att vi kan utesluta graviditetsdiabetes, jag var lite orolig för det då jag i en veckas tid varit konstant törstig och har lätt kunnat dricka 30-40 glas på en dag och fortfarande varit törstig!! Som resultat av det har jag kissat massor. Men blodsockret var helt ok, visserligen aningens högre med det konstaterade vi berodde på att jag ätit våfflor med socker en timme innan :-) För min aptit är tillbaka!!

Passade även på att fråga om barnmorskan kunde känna något hur stor han var och hon sa att det var iallafall ingen stor bebis! Det tackar jag för!! Men hon gissar på att han kommer vara aningens större än E, jag hoppas dock på ett mindre huvud av förklarliga skäl.

Fick även den glädjande nyheten att Bertil intagit startposion så nu väntar jag bara på startskottet! För tillfället känns det som om någon trycker upp en stor vass nål i underlivet på mej och jag inbillar mej att det är något bra. Att det är ett tecken på att det går framåt.


E har tröttnat på paparazzin...

En E som kräks två gånger idag men sen varit pigg :-) och själv känner jag mej också piggare!! Helt underbart :-)


Kommentarer
Postat av: Madde

Är det dagens outfit på E? Naken?

2011-03-15 @ 08:56:52
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0