src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Allt klart

Idag inhandlades då det sista till Bertil, då kan man ju tänka sej att det skulle komma lite roliga bilder på det köpta. Men det köpta är inte roligare än våtservetter, nappflaska och ersättning. En bild känns överflödig. Så nu ska allt vara klart. Eller nästan. Men det som inte är klart kan inte jag påverkar, mer än att påminna de som lovat fixa att fixa. Det som är var är:

- Skötbordet
- Sovpåsar

Ska dock ta och kolla om det finns några roliga sovpåsar på tradera. Har tänkt att köpa en bärsjal till men det avvaktar jag med då jag vill att Robban ska titta på den först. Det är en blandning mellan sele och sjal och om han får välja färg så hoppas jag att även han vill bära. Den klarar även såpass stora barn att det går att bära E i den om det skulle behövas. Det går visserligen att bära henne i tricoten jag har men jag tror den här är lättare.

Bäddat Bertils vagga har jag inte gjort helt, men nästan. Underlakanet är på plats :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0