src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Sol och bad!

Det utlovade regnet uteblev och det tackar jag för! Närmare 30° i köket när det åts frukost så hade det inte varit för att Elisia vaknade redan halv 7 så hade det varit en perfekt start på morgonen. Tack och lov så var hon uppe själv och kom inte in och väckte mej allt för många gånger så till halv 9 fick jag ligga kvar i sängen (efter att ha varit uppe och hjälpt henne med något två gånger), jag gjorde då en förflyttning till soffan och vid 9 vaknade Elmer så då startade vi dagen.

Då regnet uteblev och det istället var hur fint väder som helst så packade jag ihop mej själv och barnen så åkte vi till mina päron ute på landet. Där blåste det kallt!! Elisia tog ett snabbdopp med Tom, bästaste lillebroren som är bästaste barnvakten! Jag låg och solade :-) Sen var vi inne några timmer och när vi gick ut igen så var de kalla vindarna borta. Då blev det sol för mej och bad och bus för Elisia.

Buset bestod i att hälla vatten på mej när jag solade, och hon lyckades smyga ordentligen också så jag märkte ju inget förrän benen blev blöta...Men då jag själv är expert på att hälla vatten på andra, och tycker det är skitkul, är det bara att bita i det sura äpplet och finna sej i att jag får tillbaka. Det hela urartade sen i ett vattenkrig mellan mej och Elisia. Vet inte vem av oss som hade roligast :-)

Sen fick hon ner mej i poolen, riktigt kallt!!! Där busade vi lite mer.

Snurra runt var det roligaste av allt!! Nakenfisoutfiten är svår att bli av med...Under hela bustiden så antingen sov Elmer eller så var han med sin mormor. Lyxigt med bara Elisia-tid!!

Bus med mormor blev det också :-)

Nu är en portion med korv med bröd i magen och det är dags för dusch och städ. Helt sjukt att det blir både stökigt och skitigt hemma när vi knappt är hemma. Det skulle behövas en regndag för att ta tag i det för jag har verkligen ingen lust med det i detta väder! Så istället bombnedslag har vi nu bombnedslag deluxe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0