src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Igen

Jag har sagt det förut och jag säger det igen - det finns en del typer av affärer jag inte kan gå in i, affärer som säljer barnkläder är en, affärer som säljer garn är en. Tidigare ingick även affärer som säljer böcker men efter det att pocketboken gjrode sitt intåg i mataffärerna så går det bättre - jag kan ju inte köpa böcker varje gång jag ska köpa mjölk...

Men igår så åkte jag och barnen till Marieberg för att köpa present till Alexander och Sasha. Alexander ska fusk döpas och Sasha fyller snart år, 1 år, så snart är hon vuxen ;-) Jag hade verkligen sagt till mej själv att det var det ENDA jag skulle köpa. Vem försöker jag lura... Från KappAhl kom jag med detta till Elisia:

och

Trumpeten köpte vi på BRIO och den hade jag lovat henne innan vi åkte, men det råkade som sagt bli lite mer...stl 98/104 på allt så det ska väl passa ett tag iallafall.

När vi kom hem så bakade vi bröd, gott blev det :-) Elisia blev lite förvånad när hon såg hur mycket degen hade jäst

Här norpar hon deg för att stoppa in i munnen...


Kommentarer
Postat av: Madde

Hon kan det där med deg din dotter och hur mycket låter trumpeten?

2011-06-10 @ 22:12:26
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0