src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Underbara barn har jag!!!

Jag har två helt underbara barn!! Det är iofs inget nytt det har jag vetat hela tiden. Men två nätter i rad så har båda två sovit hela nätter!! Att Elisia gör det är inget nytt men Elmer har inte gjort det många gånger. Första gången var för en månad sen lite drygt, då hade vi varit på Gröna Lund hela dagen och min gissning är att han fick lite väl många intryck att ta in den dagen och var riktigt riktigt trött. Efter det har det dessvärre varit lite glest mellan de riktigt långa sovpassen som ibland infaller nattetid.

Men nu, två nätter i rad!! Behöver jag säga att jag är pigg?

Natten tills igår sov han från 7 på kvällen till 6.20 på morgonen och somnade om efter nån timme. Blev sen väckt av Elisia 8.30.

Natten tills idag sov han från 7 på kvällen till ca 5 på morgonen, somnade om direkt och sov till 7.30. Helt underbart!!

Och nu sover han middag så jag har tid att sitta här :-)

Sovmedicinen i Elmers fall tror jag heter en massa mat och sen ännu mera mat!! och somna själv.

Vid datorn ska jag nu googla på hur man stickar rutor på diagonlen sen ska jag virka lite. Tvätt- och diskmaskiner är redan igång. Klappar mej själv stolt på axeln!!

Sen när han har sovit ska jag ta oss ner till Ica för att köpa bl a blöjor, kör med pappersvarianten på natten och jag glömmer köpa hela tiden...har bara en kvar nu så jag skulle inte bli förvånad om jag glömmer idag igen. Och så ska jag lägga ytterligaren en hög med paket på lådan, har sålt massor på tradera!!! och blev då en tusenlapp rikare :-)

(fast det har jag beställt leksaker för till barnen, men det talar vi inte högt om...)


Mina underbara barn för ett tag sedan. Elisia har hunnit växa ur klänningen och byxorna Elmer har på sej är en aningens tajtare idag.

gouyyyyyyykjjhgggsdasaaaaaaaaäöööööö99´rteåpoiu¨åpoiuyoiioyuiyytrewqqqqqqqqqqqqqq//elissssssiaå

Kommentarer
Postat av: Fia

Lägg upp två maskor, öka en maska i början på varje varv. Sticka tills du är nöjd med storleken. Minska en maska i början på varje varv, sticka ihop den andra och tredje maskan.

Jag har även ett mönster där man ökar en maska i början och en i slutet på de räta varven. De aviga varven ökas inte.

2011-07-22 @ 12:13:45
URL: http://virkmamma.blogg.se/
Postat av: ulla

Underbar blogg, härliga ungar!!!

Kram ulla

2012-02-06 @ 13:58:40
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0