src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Torsdag

Jobb idag igen. Stängning idag vilket var rätt så skönt. Jag behövde sovmrogonen! Jävla hosta säger jag bara. Jag var visserligen inte vaken någon längre stund inatt men jag vaknade desto fler gånger och hostade istället. Inte ett dugg kul

På jobbet gick det bra, eller bra och bra. Det är skittråkigt att inte orka allt man är van vid. Att känna av ryggen och få gå och sätta sej titt som tätt. Känns inte helt juste på dem jag jobbar med, men just nu känns det som om jag inte har så mycket val.

Efter jobbet iallafall var det full fart mot Marieberg och shoppa lite presenter. E fyller ju år så jag var på jakt efter en kassapparat då det är väldigt kul att betala och framförallt betala med kort! Den varianten jag hittade nu har kortläsare (som tyvärr piper) och en scanner (som tyvärr piper). Lyckan kommer förhoppningsvis att vara total!

Nu är det dags att sätta datorn på laddning, virka tills jag somnar och därefter bevaka en auktion på tradera. En tygblöja är det jag ska ha denna gång :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0