src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Studiedag

Hostan och rygvärken fortsätter och för att göra det hela bättre har foglossning hittat till mej. Livet är underbart :-) Jag är väldigt glad över att allt detta inte drabbade mej förra graviditeten. Då visst jag ju liksom inte vad som komma skulle, visst att det skulle komma en bebis visste jag ju men den gränslösa kärleken hade jag ingen aning om. Nu vet jag det, så jag vet att det är värt alla besvär. För mej är det som sagt värt alla besvär ytterligare en gång om jag kan få med Robban på det. Övertalningstips mottages gärna.

Annars så har dagen bjudit på jobb, studiedag, en givande sådan. Halva dagen var avdelningsplanering, och ska jag vara helt ärlig är det den, iallafall jag, får ut mest av. En halvdag med avdelningsplanering och andra halvan till husplanering skulle vara perfekt.

Den avdelningen jag jobbar på valde att starta dagen på café, självklart åt jag frukostbuffé, åt det gjorde jag :-) Finns inget som är så gott som en riktigt stor brakfrukost!! Tänk vad lyxigt med hotellfrukost varje morgon - utan att ens behöva plocka fram eller diska efteråt!! Sen har jag fyllt på med lite annat mumsigt under dagen, mindre nyttigt men inte mindre gott ;-)

Sen var det ju tänkt att det skulle bowlas. Men då kroppen envisas med att jävlas med mej så stod jag över det.

Systersonen A:s filt är klar och nu är E:s påbörjad. Bild kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0