src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Paket från HM...

...är alltid kul!!

Till E. Långärmad t-shirt, t-shirts, linne och 3/4-tights, i en av mina favoritfärger - aqua och gult, som honsjälv har börjat prata om som en färg hon tycker om.

Sen fick hon även ett par jeanshängsleshorts men de fastnade inte på bild då jag i fotandets stund inte hittade dem då hon har sprungit runt i dem halva kvällen. En favorit.


Till mej, ett par skor, aningens smala i modellen men tar jag en större storlek blir de på tok för långa...

Sen köpte jag även en bikini till mej som fick godkänt av Robban. Kände mej däremot lite "rolig" när jag provade den. En liten bikini och en bamsemage. Är glad att jag inte har stor mage mitt i sommaren. På bild fastnade den tyvärr inte då jag var för lat att gå de få metrarna till sovrummet och hämta den när det var fotodags. Gå själv ville den inte.

Så nu är min sommaroutfit fixad - bara kroppen kvar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0