src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Livets underbara ting :-)

Hittade en underbar liten lista i en blogg nära dej. Jag var tungen att sno den!

* Att få vara med sin familj.
* Att ljuset stannar lite längre för var dag.
* Att att sätta sig ner när man städat klart.
* Att andas in doften av nyslaget hö.
* Att gå in i ett kök där det doftar nybakat.
* Att få tända grillen första gången på sommaren..
* Att krypa ner i en renbäddad säng.
* Att få en mjuk mule som snosar lite på kinden.
* Att det kryper upp en spinnande katt brevid mig i soffan.
* Att byta till vårjackan utan att frysa.
* Att få bada en varm sommardag.
* Att gå en promenad när solen skiner.
* Att få tid till att läsa något bra, eller få tantpyssla en stund.
* Att få känslan av att det man gör är bra!

Jag har plockat bort några av sakerna Ann-Sofie skrivit som inte riktigt stämde på mej, två av sakerna handlade om mat...och sen har jag lagt till lite själv.

Sitter och lyssnar på E och Robban när de badar. För en liten stund sedan frågade hon Robban: Varför har killar snopp? Svaret hon fick var: För att det är så. Ibland undrar jag om han inte har någon fantasi, något roligare svar hade han väl kunnat komma på?

Var en kortis på Marieberg förut och fyndade på Polar o pyret. Riktiga fynd!! Betalade endast 65.- för massor av kläder till E. Presentkort och reakläder är en bra kombination :-)


Kommentarer
Postat av: pz2

Gillar dina extrapunkter =)

2011-01-30 @ 10:18:34
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0