src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Doktorsbesök och namn

Ytterligare ett besök hos doktorn idag. Inga fel hittades. Både bra och dåligt antar jag. Bra att det inte är några fel på mej men jobbigt då det faktiskt är något som är fel. Var inget fel så skulle jag inte hosta som jag gör. Skulle gissa på att jag sov 4 timmar inatt, ohållbart i längden. Fick iallafall en annan hostmedicin och sjukskrivning resten av veckan. En hostmedicin som dessutom har bieffekten att man blir trött. Skulle gissa på att jag kommer gå runt i en dimma, trött är jag ju redan...Sov middag idag mellan 1 och halv 4 och är ändå hur trött som helst...Doktorn sa även att jag kan nog räkna med att vara trött och sjuk tills Bertil behagar komma ut.

Ointressant jag vet, men det blir inte roligare än så här. Det roligaste som hände idag var att det kom en ny blöja på posten. Tycker Bertil kan komma ut så att han kan använda dem bara.

Lyckades prata lite bebisnamn med Robban igår, tydligen är han lite inställd på att Bertil ska få ett namn som börjar på E, men att andra namn också var okej. Jag har tidigare gett förslaget Elmer, det har förkastats men jag står fast vid mitt förslag. Nu vill jag iallafall ha andra namnförslag, så pojknamn som börjar på E tack!

Namn som jag kom på igår:

Elmer
Evert
Edvin
Erik
Elis
E-type
Einar
Eskil 


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag röstar på E-type

2011-01-19 @ 11:44:40
URL: http://pilutta28.blogspot.com
Postat av: sofia

Emil, Emrik (vet inte hur det stavas), Elias

2011-01-22 @ 20:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0