src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Dagens kommentar

Med jämna mellanrum så vräker ja ur mej ett AJ!! Att jag gör det beror på att jag har en huligani min mage. En huligan som roar sej med att göra kullerbuttor, lägga sej på tvären och sträcka på sej och träna musklerna i största allmänhet. Och det är bra att han rör på sej då vet jag att allt är som det ska. Men det gör så jävla ont ibland!!!

För en liten stund sen så sa jag iallafall högt och tydligt AJ samtidigt som jag försäkte trycka en fot tillbaka ini mage. E frågar då varför jag säger aj. Mitt svar var då:

- Jag har en jävla bebis i magen som sparkar mej!

E går då till Robban och säger:

- Pappa! Mamma har en jävla bebis i magen som sparkar henne! och sen skrattar hon.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, rolig kommentar ju! :)



Du hade väl inte lika jobbigt med E har jag för mig? Då pluggade vi ju och jag har för mig att det gick bra?!



Hoppas det går bra dom sista månaderna nu!



Kram på er

2011-01-16 @ 18:18:49
URL: http://tellyousomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0