src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

60 dagar kvar

60 dagar kvar till beräknad förlossning :-) Så om jag hade fått min graviditetspenning beviljad så hade jag jobbat sista dagen imorgon. Nu blev det inte så. Överklagan skickade jag iväg i torsdag så den har de knappast hunnit beslutat något om. Lever på hoppet om att få ett positivt besked i slutet av nästa veckan, alternativt veckan efter det. Lever även på hoppet om att läkaren tror på mej om hur tungt det faktiskt är så jag får någon form av sjukskrivning, iom att GP inte blev beviljad på första försöket.

Det gör ont i mej och livet känns tungt :-( Men jag lever på livets goda ting, imorse fick jag en välbehövlig sovmorgon!! Vaknade straxt före 10 av att jag var kissnödig...annars brukar E kunna väcka mej ett antal gånger när jag har sovmorgon men inte idag :-)

Och imorgon ska jag äntligen få jobba med bästaste Siri!! De jag redan jobbar med är också bästaste :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0