src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Virkad mössa

Förra veckan kom en beställning med garn och lite virknålar, alltid kul!!

Järbo har av någon anledning blivit en favorit hos mej och då garnen Soft Cotton och Molly.

I onsdags så påbörjade jag en mössa, OS-mössa tror jag det står i mönstret. Under Göteborgsresan så blev mössan klar. Mönster finns gratis på internet och gratis gillar jag. Klicka här för mönster.

OS-mössa i färger ala Stina. Garnet är Järbo Molly, virkat med virknål 7. (Yes, osminkad och trörr är jag också och lika vacker för det).

Nu kan jag bocka av ett projekt av de 6 - bara 5 kvar :-)

Bina: Självklart går det bra att beställa en pippi-filt, bara du inte har bråttom med att få den. Två filtar och en snutte går före i kön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0