src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Tokig unge

Jag har hunnit med en hel del idag med!! *Klappar mej själv på axeln och ler stolt*.

Blev väckt vid 8, av en liten tjej som inte hade bråttom upp utan ville ligga och mysa en stund :-) Sen när hon väl tjatat upp mej och jag legat halvdöd i soffan 1 timme så började jag sticka. Så nu är min tunika färdigstickad :-) Måste bara sys ihop, om jag gör det ikväll lr imorgon återstår att se.

Sen har jag städat - massor!! Det känns som så iaf då jag städade E:s rum grundligt! Inte helt lätt. En massa småsaker att sortera hit och dit och en del ner i soppåsen också när hon inte såg. Men nu är det städat. Det enda som inte är städat är tyvärr badrummet, så jäkla tråkigt att städa det "rummet"...

Mitt i all städning så ville E gå till pulkabacke, då jag var rätt trött på städningen lät det väldigt lockande. Väl i pulkabacken så var det absolut roligaste att krascha med bobben. Att "flyga av" och landa med huvudet först i snön var den allra roligaste typen av krascher. Tokig unge är det jag har.

Jag hoppas den tokiga ungen somnar tidigt och snällt sen. Fogarna har varit snälla mot mej idag men nu börjar de spöka igen :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0