src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Skrivkramp

För långt till kameran idag med så någon annan dag kommer det ett inlägg om tygisar. Fast idag har jag mer energi än vad jag hade igår och det är jag glad för.

Idag har jag nämligen suttit och skrivit typ 4352 inbjudningar känns det som. Att skriva fint är inte min starka sida så att ens försöka tär på krafterna. Trött blev jag. Men inbjudningarna blev skriva, kanske inte med den finaste skrivstilen (jag kan nu se framför mej hur mellanstadieläraren Lasse suckar, som har drillade gammeldags skrivstil med oss...) men huvudsaken är väl att folk kan läsa vad det står. Själv gav jag som förslag att inbjudningarna skulle skrivas på dator men den idéen fick icke-godkännt. Så det blev skrivkramp.

Att se "Sveriges värsta bilförare" får mej att inse att jag är betydligt bättre än så - trots min krockar.

Madde: Bertil kommer inte att bry sej ett skit, tro mej. Men det känns väldigt onödigt att köpa något som inte behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0