src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Så jäkla trött

Jobbade eftermiddag idag, dessvärre så blev det ingen vila på förmiddagen då E var hemma pga hosta. Passade då på att röja upp lite så att det skulle gå lätt att dammsuga sen. Åkte till Marieberg och lade undan ett par byxor till Robban (gissar på att jag får hämta ut dem också) och hittade lite på HM till resten av familjen, sen jobb. Kom hem och hittar resten av familjen sovande = E kommer vara vaken halva natten. Väckte familjen och dammsög sen. Nu är jag så trött att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Så fort Robban har badat klart kommer jag lägga mej, frukstansvärt ont i huvudet!! Och ryggen! Känns skitjobbigt att inte orka göra det man är van vid, att inte ens orka hälften. Att sen inte få någon hjälp med att ens dammsuga är ännu mera tröttsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0