src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Proffsiga gravidbilder

Tänkte bjuda er på lite gravidbilder från igår. Resten hamnar på facebook, om jag har så alla kan se eller ej det har jag ingen aning om...Stina Eriksson heter jag iaf för dej som inte visste det.


v. 34+2.

Mina favoriter är helt klart dem i när jag är lite mer lättklädd, på den sista bilden ser jag nästan bara tjock ut, hade iaf gjort det om det inte vore för armarna. Favoriten bland halvnakenbilderna är nog den första och den sista.

Som jag skrev igår, jag är oerhört glad över att jag var gravid när jag gjorde dessa bilder. Otroligt nöjd med halvnakenbilderna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0