src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Onsdag

Jobbat idag och det funkade bra, på jobbet. Men jäklar vad trött jag var när jag åkte hem!! Det märks verkligen på eftermiddagen om jag har sovit bra eller inte. Natten tills idag sov jag inte bra :-( Var det inte jag som vaknade och var kissnödig så var det E som vaknade. Först av något som hon löste själv genom att pipa lite för högt, och sen hade hon kissat på sej :-( Ett sånt uppvak tar ju lite längre tid också, då det ska tvättas barn och bytas lakan...

På eftermiddagen försökte jag mej även på en promenad. Enligt läkaren skulle det vara bra, det är det säkert också men just där och då så gör det helt sjukt ont i ryggen! Men jag överlevde, vet dock inte om jag hade gjort det utan vagnen. Risken finns att jag hade halkat rejält utan den. Fötterna säger däremot ifrån nu.

Promenaden gick till macken där man hämtar ut paket som skickas med schenker. Ett paket med blöjor från Lilla Lammet hämtades ut. Tyvärr var det en blöja som saknades så när jag skrivit färdigt här så är det bara att mejla så jag får den också, det är ju som sagt ingen brådska... Men de blöjor som kom var hur söta som helst. Och kändes riktigt sköna. Passar de bra på Bertil har jag garanterat hittat mitt favoritmärke. Det som då talar till min nackdel är att jag har gett mej själv köpstopp när det gäller blöjor och sagt till Robban att han ska bromsa mej om jag köper fler. Å andra sidan så har Robban ingen koll på hur många blöjor jag har så han kan inte kontrollera mej :-)

Men till alla er som planerar att köpa en present till Bertil kan ni skippa det där med att köpa kläder eller leksaker för det finns redan så att det räcker och blir över och mer ändå. Köp en blöja istället!! Det han vill ha då är pocketblöjor eller innerblöjor i bambu, storlek 1 eller 2. Självklart från Lilla Lammet.

Hade nu tänkt att lägga upp bilder på blöjorna samtidigt som ni får en extra lektion om hur tygblöjor fungerar, men jag har som sagt ont i fötterna, dvs att gå 7 meter till sovrummet där kameran ligger är för ansträngande.

Kommentarer
Postat av: Madde

Han får kläder vare sig han vill eller inte=)

2011-02-03 @ 09:35:01
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0