src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Nya blomkrukor

Fullt ös idag, men inte på jobbet utan hemma. På jobbet var så många som alla utom ett barn, antingen sjuk eller ledig. Vattkopper eller feber heter sjukboven. Jag passade då på att utnyttja ½ fackdag, som det så fint heter. Lr om det heter så lr inte vet jag i ärlighetens namn inte, men på jobbet så säger vi så.

Så idag har jag handlat lite mat och sen grejat en massa hemma. Lr en massa är väl kanske att överdriva, men jag har dammtorkat ett fönster, tanken är att jag ska dammtorka iaf ett fönster till mej energin tog slut och det började göra ont i fötterna så jag hamnade framför datorn. Jag har även tvättat en maskin, tänkt diska en maskin, men diskmaskinen verkar ha hakat upp sej så det slutade med att jag fick rycka ur sladden. Elektrikern får titta på det sen när han kommer hem. 

Och det som var roligast av allt, jag har planterat om ett gäng blommor. Det är vanliga fall inte alls kul, men idag när jag handlade mat kunde jag inte motstå impulsen att köpa nya blomkrukor. Jag såg dem sist jag var där och tyckte då att de var superfina, så idag slog jag till. Och imorgon måste jag köpa en till. Upptäckte att det blev bäst med 3 i sovrummet, och då blev det bara 1 över till köket och det är på tok för klent.


Blomkrukor från Coop Forum, 25.-/st.

Nu ska jag spana in IKEAs hemsida om de har några bra blomkrukor till vardagsrummet. Jag har nu 4 vita över om någon vill ha.


Kommentarer
Postat av: Madde

Snygga krukor

2011-02-09 @ 16:30:52
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0