src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Måndag & tisdag

Måndag: VAB, hostigt barn. Det hostiga barnet roade sej med att vakna straxt efter 4 på morgonen och bara hostade och hostade :-( Vid halv 7 gav jag upp försöken med att få henne att somna om, då hade vi testat båda sängarna. Min kropp mådde inte bra av att testa sova i E:s säng...Då flyttade vi över till soffan och pippi hamnade i dvdn. Välling i E:s magen, sen försökte jag somna om. Lyckades till viss del, jag somnade och E väckte mej så fort hon ville något. Först ville hon ha pippikläder - det fick hon. Sen ville hon måla med flaskfärg - det fick hon inte. Nästa gång var det pippi som väckte mej, hon lr om det var Tommy lr Annika, blåste i nåt instrument som fanns på vinden. Då var klockan kvart i 9 och då sov E också. Tvn stängdes av och vi sov till 10. Skönt!

Tisdag: Jobb, hela dagen. Först det vanliga jobbet och sen kvällkonferens som i nuläget ger mej komptid :-) Sen hem och natta världens busigaste E :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0