src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Lilla Lammet

Bjuder er på lite bilder med blöjor från Lilla Lammet, ett engelskt märke så det ursprungliga namnet är Little Lamb. Tråkigt nog har jag hittills inget att säga om dem då Bertil fortfarande ligger kvar i magen och lär väl så göra i 2 månader till. Men sen ska de användas :-)

En pocketblöja med tillhörande inlägg i bambu + ett gäng extra inlägg i bambu.


3 innerblöjor i bambu, med extra inlägg i bambu och ett fleeceinlägg för att hålla barnets rumpa torr + ett ytterbyxa.

Bambufrälst är jag och anledningen till det är att jag tycker att inlägg i bambu suger upp mest. Att det sen är ett material som är bra för miljön ger ett stort +.

Har ju tyvärr inte testat dessa blöjor än, men jag har bara hört gott om dem och de känns otoligt mjuka och sköna (visserligen är det fortfarande otvättade så det kan ju alltid ändras...)

Mer om info om tygblöjor hittar ni här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0