src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Jag lever

Har haft noll inspiration här och har då valt att bespara er mitt ordbajs, men jag lever. Trött har jag varit också och är nu med. Dagen idag började vid 9 för mej och E, aningens senare för Robban som roade sej med att fylla 30 igår. Just nu badar E och Robban och E är noga med att påpeka för Robban att nu är han en gammal gubbe. Undrar vem som har sagt det??...Men mer om det vid något annat tillfälle då jag har lite bilder att bjuda på, med betoning på lite, men just nu är jag för lat för att gå och hämta kameran och datasladden. Att jag är trött skyller jag på Robban då jag har fått köre runt på honom och hämtat saker efter hans fest. Att köra själv var han inte alls sugen på. Inte hade det varit lagligt för honom heller, eller säkert för omgivningen så ur den synvinkeln körde jag mer än gärna.

Sovit middag har alla utom jag gjort idag, och då inte en timme utan aningens mer än dubbelt. Jag försökte sova men lyckades aldrig somna. Min gissning är att E kommer vara väldigt pigg ikväll. Somnar nog samtidigt som oss om inte senare.

Vill även länka er till mellansysters blogg då hon skrivit om ytterligare en av fördelarna med tygblöjor. Av någon anledning verkar folk tro att det är svårt, bökigt och jobbigt. Själv tycker jag att det är precis tvärtom! Helt underbart skönt att inte behöva släpa pappersblöjor först upp för alla trappor, sen ner för alla trappor. Kalla mej lat om ni vill men det är mycket bekvämare att bara skicka in dem i tvättmaskinen. Man kan ju då tycka att jag någongång måste bära upp dem för trappen, och ja ibland behövs det. Men då jag beställt allt via internet och ibland lyckats pricka in att vara hemma när posten kommer så har jag fått dem levererade uppför alla trappor också :-)

Jag säger som syster: Mer tygblöjor åt folket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0