src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Göteborg

Då var dejten med herr Gustavsson över, trots att jag inte fick någon tungkyss - inte ens en puss - är jag nöjd. Robban tyckte dock att det var lite dåligt att en del skämt var omgjorda, själv är jag inte lika inläst på herr Gustavsson så jag märkte ingenting. 1h & 45min var iaf föreställningen och om det inte vore för att jag fick så ont i kroppen av att sitta stilla i en och samma ställningen så kändes det inte alls så länge.

Det mest tråkiga var dock att man inte ens fick ta kort. Att man inte får spela in ljud m.m. fattar jag men en liten bild kan man väl få ta!!!

Nu dags att ta på sej ansiktet och göra staden. Jag måste ha tag på en klänning att ha på Robbans 30-års kalas. Och jag måste besöka Villervalla :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0