src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Dubbdäck

Igår spottade jag ur mej inlägg hit och dit om fucking maskiner. Idag har bara diskmaskinen bråkat lite, Robban bankade den lite försiktigt i diskbänken sen fungerade den som vanligt igen. Risken finns att den börjar närma sej uppsägningsstatus :-( Älskar den maskinen!!

Idg däremot säger jag fucking bilister som är så muppiga och kör dubbfritt - jag skrattar varje gång jag ser er i diket :-D av den anledningen att det är så jäkla klantigt av er att inte ha rejäla däck!! Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag kör allt annat än sakta och det är endast ett fåtal gånger denna vinter, och förra vintern, som jag har känt att det varit halt och då har det varit snömodd - då är det endast traktordäck som hjälper.

Kör riktiga vinter så att ni kan köra ordentligt. Annars så låter ni helt enkelt bli att köra bil. Har man inte råd att införskaffa riktiga däck - sälj bilen.

Dagens ord det.

Köpte lite mer blomkrukor på vägen hem, likadana som igår. Så nu står det nya fina blomkrukor i E:s rum också :-)

Kommentarer
Postat av: Madde

Du som miljömupp borde veta att dubbdäck är sämre för miljön, det finns städer som vill förbjuda dubbdäck i city. Sjukt om man tänker på säkerheten.

2011-02-10 @ 20:20:32
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0