src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Paketet

Mitt roliga paket:

En massa garn och ett grytlappsmönster :-) Nu är inte jag den som ger mej i kast med ett litet projekt det första jag gör utan jag brukar börja med det stora (som jag sen oftast inte avslutar, eller så tar det väldigt lång tid att avsluta...) så det blir nog ingen grytlapp. Jag har tänkt att följa grytlappsmönstret men göra det väldigt mycket större, dvs många många fler rutor, så många att det blir en bebisfilt. Men då jag har en hel del oavslutade projekt ligger och lovat mej själv att avsluta dem innan jag påbörjar något nytt så är risken stor att bebis har hunnit bli tonåring eller nåt innan den är klar. Men då jag och Robban är så unga som vi är så borde det vara dags för en sladdis då ;-)

Efter det att jag är klar vid datorn så ska jag iallafall försöka sticka lite på bebisfilten som skulle ha varit klar innan Lille Plutt föddes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0