src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Lite bilder

För några dagar, eller om det är en vecka, sedan så inhandlades det en del till balkongen och vi möblerade om för att få plats med allt. Nu finns det tyvärr inte plats för att torka tvätt eller sitta och sola, om man inte vill sitta upprätt på en vanlig stol. Men sola kan jag göra i lekparken, bara det finns sol.

Själv är jag helnöjd med resultatet! Balkongen känns mer som en del av lägenheten och är mycket mysigare än innan :-)

Att handla blir iallafall jag trött av, och barnen mina också så dagen efter passade vi på att sova middag tillsammans allihopa utom Robban. Bilden fick jag ta själv så jag blev tyvärr inte förevigad.


Sen har jag även tänkt att få designen fixad till bloggen och lekte då lite fotograf för att få dagsfärska bilder på mina små. Tror att jag lyckats med att få en bild på Elmer men Elisia har itne varit ett dugg sugen på att leka modell...henne kommer jag nog att bli tvungen att muta med något, jag vet bara inte vad.

Elmer.

Kommentarer
Postat av: bibbi

hej! vad fint det var på eran balkong :) vilken gullig bild på sömntutorna ;) kram bibbi

2011-05-01 @ 13:14:11
URL: http://www.nogg.se/lillaozzy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0