src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Fredag

Motivationen tryter, både när det gäller bloggen och hemtentan...Hemtentan bestod av 3 frågor och 2 är avklarade. Tanken var att den sista skulle fixas idag men det blev en shoppingdag idag istället, ingen rolig shopping dock - mat. När vi åker och handlar mat, oavsett om vi har en lista eller inte, så blir det alltid mer än vi tänkt och därmed dyrare, trots de gånger vi faktiskt håller oss till listan. Idag blev det dyrt då vi köpte massa bebismat och kött, det är inte gratis. Jag tror nästan jag och Elisia är vi som är billigast när det gäller mat här hemma. Jag är däremot dyrast när det gäller godis och kakor. Godissugen som bara den är jag!!

Kvällen just nu, Elmer ligger i sängen och ska somna min gissning är att han ligger och stirrar upp i taket. Elisia badar, kanske jag ska få tid att sticka lite? Men jag slår vad om att så fort jag sätter igång så börjar antingen Elmer att skrika eller så vill Elisia upp. Muntra klubben idag det är jag det. Fast jag känner mej inte omunter på något sätt men jag ser att inlägget inte är allför muntert. Inlägget speglar med andra ord inte min sinnesstämning.

Imorgon är det kalas. Fast inte här utan någon annanstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0