src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Söndag

Jag vet inte riktigt vad som har hänt men Elisia sitter och äter havregrynsgröt - hennes egen önskan dessutom!! De brukar äta gröt på förskolan men vad jag vet så är det då mannagrynsgröt. Vad jag vet har hon aldrig ätit havregrynsgröt förut?

Hepp, nu var det inge gott...Mannagrynsgröt är det som gäller, havregrynsgröt är tydligen för tjock, enligt henne. Nehe det svänger fort, nu åkte det ner en sked till.

Annars så har vi varit hos päronen och fikat, tydligen känner inte mina föräldrar mej längre så det enda jag åt var bullar. Är helt övertygad om att det kommer komma upp bilder här.


Kommentarer
Postat av: Ns2

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-07-13 @ 14:23:40
URL: http://ns2.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0