src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Magsjuka, gympa och tidig morgon.

Magsjuka på jobbet, inte kul någonstans. Inte bland barnen, utan bland personalen. 2 sjuka, varav 1 kräktes på jobbet!! *ajabaja*. Själv har jag inte kännt mej alltför kry heller men det känns som om det börjar "räta upp" sej, dvs jag känner mej bättre.

Så tanken är att imorgon, för första gången, så ska jag och E gå på gympa!! Tror att hon kommer tycka det är hur kul som helst, och själv behöver jag också röra på mej. Synd bara att det ska vara så jäkla tidigt (10.00)!! Men jag lever på hoppet om att gympan kör slut på E så hon sover middag, så jag också får sova :-) men så länge jag får sova längre än i morse så klagar jag inte.

Kl straxt efter 5 vaknade jag och straxt därefter vaknade E och var ledsen. Jag frågade då om hon var kissnödig (hon sov utan blöja) och fick ja till svar så det var bara att pallra sej iväg till pottan. Sen skulle hon självklart sova hos mej och Robban, vilket det senaste halvåret har slutat med att hon bara vänder och vrider på sej och somnar inte om förrän hon lägger sej i sin säng igen. Jag gjorde mitt bästa för att prata bort det men inte. Hon skulle bara sova hos oss och som vanligt fick hon efter en liten stund flytta över till sin säng igen. Visserligen låg hon stilla men hon skulle inte ha något täcke, vilket slutade med att hon även drog av mej och Robban täcke. Vi ville ha täcket. Så villkoret var: Ha täckte eller sov i din säng. Hon valde sin säng. Somnade dock inte om utan vi har båda varit vakna sen dess. Robban somnade om. Trött är jag nu.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Rackars då, jag som inte ska vara med imorgon på Hoppis. Men ni får det säkert hur kul som helst. Det kom fram en mamma till mig för ett år sedan och sa att "Hoppis är så himla bra, för han sover middag hur bra som helst sen. Han är helt slut". Förhoppningsvis kanske det är likadant med E. Ha det så roligt, och så vill jag höra en utvärdering sen!



KRAM

2010-10-08 @ 22:02:04
URL: http://tellyousomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0