src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Lördag

Idag började dagen 07:00, det är minst 1 timme för tidigt. Men E var sammarbetsvillig och var nöjd med att se på film i soffan så jag fick gå å lägga mej 1 timme till. Sen ville hon ha frukost och jag med.

Efter en massa stress, som det alltid blir när vi ska någonstans, så kom vi iväg till Hoppis&Skuttis. De tidigare gångerna har det tagit ett tag innan hon slappnat av och tyckt det är kul. Men idag tjurade hon "bara" i 6-8 minuter eller nåt sen var det full fart på henne. Och hon gjorde t.o.m rörelserna som man skulle, eller nästan iallafall. Att hoppa på stället är ju inte lika kul som att hoppa runt i hela salen, så hon gjorde ju det sistnämnda. Efteråt var hon trött och nöjd.

Så trött att hon sov middag i dryga timmen, det nöjt jag av. Inte varje dag jag har den lyxen :-)

Annars så görs det inte mycket här. Jag har äntligen städat badrummet (tanken var att jag skulle ha gjort det förra helgen), tyvärr är det inte helt klart. Golvet är fullt av tvätt så jag har inte kunnat dammsuga än. Det får göras imorgon. Samtidigt som resten av lägenheten. I tanken låter det smart. Om jag gör det eller inte återstår att se.

Nu ska Robban och E äta lasagne. Jag ska hålla mej undan tills de är klara. Då ska jag göra toastmackor med tonfisk i.

Jag har torra händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0