src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Fan vilken dag!

Usch och fy vilken dag!! För det första började den redan 4.45 då jag vaknar av att E hostade massor, sen vaknade hon själv av hostningarna och upptäckte att hon hade kissat på sej. Bara att gå upp och tvätta av henne och byta lakan. Vid lakansbytet så la jag henne i min säng och tänkte att hon skulle somna om, men nej, hon kom upp pigg som fan och skulle hjälpa till. Hon somnade heller inte om sen utan roade sej med att hålla mej vaken fram till 5.30 då jag skulle gå upp. Då gick hon också upp. Straxt efter 6 fick hon dock gå och lägga sej igen för då var det dags för mej att åka och Robban var allt annat än pigg på att gå upp.

På jobbet 6.30, sms i mobilen - kollega sjuk. Telefonen ringer - en annan kollega sjuk. Detta är inget stort problem då, om man är ute i tid, oftast får vikarie numera. Vilket vi också fick. Det jobbiga var att de som var sjuka var dem som skulle komma som nummer 2 och 3, jag var nummer 1. Så jag fick vara själv med en växande barnaskara fram till 8 då den första vikarien kom, sen droppade personalen in tack och lov!! Men den morgonen tog på krafterna...

Hemma så tjatade E hål i huvudet på mej för att få gå till lekparken. Jag sa hela tiden att jag skulle göra lite tråkiga saker som att fylla diskmaskinen och starta tvättmaskinen och att vi skulle äta mellis först. Men som de flesta 2-åringar fortsatte hon tjata.

Tillbaka från lekparken var det bara att fortsätta med disken, tömma, fylla och starta - detta klagar jag dock inte på för fy fan vad skönt det är med diskmaskin! Men så var det 700 miljoner ton tvätt som skulle vikas, det är nu vikt och mina och E:s kläder ligger på sin plats. Robbans och lite handdukar och lakan ligger kvar i soffan, där även Robban ligger. Jag ska lägga mej där om 1 timme och se på Ullared. Innan dess ska E somna och jag duscha.

Känner mej lite dö...

Slänger in en lite muntrare bild så att ni inte behöver bli deprimerade pga inlägget, tyvärr är det ett glas fyllt med kiss som förstör hela bilden, en deprimerande bild ändå.


Kommentarer
Postat av: Madde

Den där ölen ser riktigt god ut

2010-10-11 @ 20:37:40
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/
Postat av: Tiniuscarmen

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-02-03 @ 20:05:33
URL: http://tiniuscarmen.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0