src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Det är kallt - INNE!!

Jag fryser, fryser, fryser och fryser lite (läs mycket) till. Anledning till det är att E-on håller på nåt underhåll som gör att de måste stänga av både varmvatten och värmen i ett dygn, måste de verkligen ta båda två samtidigt? En i taget hade varit mycket bättre enligt mej.

Inte blir det bättre av att jag inte känner mej helt frisk heller. Sen i måndags har jag haft en huvudvärk som kommer igår, värst var det igår och idag klarade jag mej till 17-tiden inte jag kände det första trycket i skallen. Inte kul någonstans. Näsan är full också :-( + att jag knappt kan rapa utan att det kommer mer än luft. Inte de roligaste detaljerna men det är dagens sanning.

Har gjort bebismat till E idag och den uppskattades lika mycket som när jag gjorde den för första gången för 2 år sen. Bebismaten består av kyckling och wookgrönsaker som jag kokat och mixat, kryddorna som använts är curry och svartpeppar.

Huvudet snurrar för mycket så jag avslutar nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0