src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Barbro-Bertil...

...bara växer och växer och nästan varje dag känner jag någon form av rörelse. Inga sparkar än men om jag har varit med på "mini-röris" eller på något annat sätt rört mej mycket och sen bums sätter mej/lägger mej så känner jag att det är något som rör sej därinne :-)


v. 17+5.

En ny kamera vill jag ha. Inte bra bilder med denna :-( och nej det beror inte på modellen. Att ta "spegelbilder" är helt omöjligt med denna kamera och att få han den där jag bor med att ta kort utan att sucka är en omöjlighet. Och att han ska ta bilder med suckar är inge roligt alls.

Men både Robbans och min chef har inte ritkigt fattat det där med att löneförhöjningen ska ske i april så vi har ju båda en hel del innestående pengar som någongång ska komma oss tillhanda. Hittills har det dock inte gått framåt för löneutbetalarna, tyvärr. Känns dock väldigt irriterande då det handlar om tusenlappar och inte hundralappar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0