src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Halvvägs :-)

Igår hade Bertil spenderat halva sin tid i magen. "Bara" 20 veckor kvar. Känns väldigt länge, lite för länge. Själv hade jag föredragit om det hade tagit sej på första försöket då hade det "bara" varit 2½ månad kvar. Jag börjar bli trött på att vara gravid. Förra gången var det mycket häftigare, nu har jag ju redan varit med om allt en gång...Jag hade nog föredragit att gå till ICA och köpa en Bertil.

Kan tillägga att jag börjar känna av ryggont, om det hör till graviditeten eller inte låter jag vara osagt men jag är rädd för det. Jag gör verkligen allt för att undvika lyft, både på jobbet och hemma. E är inte glad på mej, att gå i trappor är inget hit tycker hon...

Tidigare har jag klagat på att det blir så dåliga bilder när jag fotar av mej själv. Ikväll kom jag på boven till det. Dammig spegel...

Dammig spegel...

Nyputsad spegel, samma inställningar på kameran. v 20+1.

Nu - sovdags, imorgon ska det badas med syster, systers man och deras barn.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är också trött på att vara preggo. Du skulle ha låtit Robert vara gravid.

2010-11-14 @ 10:36:06
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0