src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Pepparkaksbak

Dagen idag började med att jag fick sova till kvart över 8!!! Jag tackar min underbara dotter :-) Men då var det bara upp och iväg till syster Sofia för pepparkakasbak, det bakades även lussebullar.

E och hennes moster Madde bakar lussebullar. I Maddes mage bor en Baltazar, om Baltazar har snopp eller inte får vi se inom en månad.

Mycket russin, det lustiga är att hon inte ens äter russin...


Mitt i allt bak kom det ett gäng rådjur och hälsade på hos grannen, en sensation för oss stadsbor, vardagsmat för de andra.

Det som är riktigt skönt med att hälsa på Sofia är hennes barn, E blir som förtrollad och jag får hur mycket tid till annat som helst. Idag hann jag t.o.m virka på filten till Baltazar, det börjar ju brådska där.

Just nu sitter tokungen och badar - i trosor och i kallvatten...


Kommentarer
Postat av: Madde

Nu ska du kunna kommentera på min muppblogg. Och det där med bilderna börjar jag också misstänka att det är nån inställning på datorn som är mupp.

2010-11-27 @ 23:56:57
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0