src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Duktiga jag

Ikväll hade jag tänkt att skriva ett inlägg om hur otroligt duktig jag är på att vara singel under veckorna. Jag har varit det periodvis tidigare och denna vecka är jag återigen singel. Robban har gett sej iväg till huvudstaden för att jobba.

Men efter att ha bakat bröd, lagat mat, beställt leksaker och pyssel till barnen på jobbet, busat med E och nattat henne, jobbat samtidigt som jag skrattat åt snorungarna i "Ung och bortskämd", vikt sex maskiner med tvätt och även lagt in E:s kläder, mina kläder lägger jag in imorgon och Robban får lägga in sina kläder själv då han fortfarande inte gjort något tydligt system bland sina kläder, så inser jag att energin för kvällen är slut.

Nu blir det en snabbdusch sen sova. Men innan det ska jag mejla till lekolar då jag upptäckt en till sak som behövs till jobbet.

Sovgott!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jo det är ju lie härligt blåsta i ung och bortskämd.

2010-11-16 @ 10:44:15
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0