src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Äntligen snö :-)

Äntligen så snöar det och folk ska som vanligt klaga. När det var varmt i sommras, ja då klagade folk också. Det enda vädret jag klagar på är regn!! Helt meningslöst. Blåst är heller inte kul, iaf inte på hösten, vinter eller våren, på sommaren kan det gärna få blåsa lite om det är varmt.

Jag klagar inte på detta väder, det enda jag önskar är att jag hade en privatchaufför. Att köra i detta är väder tycker jag inte om, även om jag är bra på det. Nu kommer alla de som känner mej skratta och tänka att jag har ju krockat hej vilt och även kört i dikten. Men, och lyssna nu, MEN ingen av krockarna har skett i snöväglag, inte heller min enda dikeskörning var på halt väglag (fick sladd på grusväg).

Endast en av krockarna har varit på halt väglag, och då var det halt bara just där, inte som nu när det är halt överallt.

Dubbdäck rekommenderar jag samt att köra lugnt och försiktigt och ha rejält med avstånd till framförvarande bil - man kan aldrig lita på hur andra människor kör bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0