src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Trött

Idag har jag varit trött, jättetrött, gissar på att det beror på en kombination av att jag är gravid, äter pencillin och hostar halva nätterna. Lämnade E på förskolan vid 9 och kunde då knappt hålla ögonen öppna. La mej i sängen så fort jag kom hem igen, hostade en stund och sov sen till halv 1. Helt underbart skönt!! Men fortfarande trött. Sen piggnade jag till, fixade middag till mej och E (våfflor) och nu är jag trötter igen...

Men jag har orkat beställa lite saker till vardagsrummet! Julgardiner och tyg till soffan så nu ska den bli brun, om jag fixar att sy vill säga. Så nu hoppas jag på att Robban får sin lön i tid för jag kommer inte ha råd att betala hela kalaset själv. Men jag gillar ellos, de har alltid en massa rabatter att bjuda en på. Man blir ju dock lite fundersam på hur mycket påslag de har från början när de har råd med de erbjudanden de har.

Men då det är adventstider ska jag bjuda er på dagens avsnitt av Sunes jul och så ska jag skriva färdig ett halvskrivet inlägg. Måste bara ta en bild först. Röja upp i E:s rum ska jag göra också då hon ville och fick måla med flaskfärg när hon kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0