src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Snäll symaskin

Igår syddes det tygblöjor för glatta livet!! Öh, nej nu ljög jag. Symaskinen bråkade som bara den med mej och det tog mej 40 minuter att bara sy till ett extrainlägg, boosters på tygblöjespråk. Men jag fixa. Jag sa ett par väl valda ord till symaskinfanskapet och hotade med att slänga ut den. Sen funkade den!! (Jag spolade öven om undertråden och dammsög ur "skåpet" där man sätter i undertråden).

Det syddes iallafall 2 boosters, 1 prefold, och 3 inlägg till pocketblöjor. Ska till lillastorasyster och jag hade tänkt bvara hurtig och förklara mer om blöjorna efter besöket då alla blöjor är hos henns och jag hade tänkt att fota dem så ni fattar vad jag skriver.


Snäll symaskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0